Retourneren en Garantie
Retourneren
Hoe kan ik retourneren?
Ben je niet tevreden met je aankoop? Je kunt binnen 30 dagen een retouraanvraag indienen.vul het formulier op deze pagina en we nemen je retouraanvraag binnen twee werkdagen in behandeling.
Wij zorgen voor een retourlabel waarmee je jouw pakket kunt afgeven bij een PostNL punt of kunt meegeven aan een pakketbezorger (let op: meegeven aan een bezorger is niet mogelijk in België).
Kan ik een artikel retourneren in de winkel?
Nee, helaas hebben wij nog geen fysieke winkel.
Betaal ik verzendkosten voor mijn retourzending?
SmileVegan neemt de kosten voor de heenzending voor haar rekening. (Nederlandse klanten) Het retourneren van producten proberen we tot een minimum te beperken: het kost geld en is niet duurzaam. Maar het kan natuurlijk altijd een keer gebeuren. Daarom vragen we klanten een kleine tegemoetkoming in de kosten van de retourzending, namelijk€ 6,95 per pakket. Bestaat je bestelling bijvoorbeeld uit twee dozen? Dan rekenen wij 2x € 6,95 verzendkosten.
Hoelang duurt het voor mijn betaling is teruggestort?
Wanneer je een retouraanvraag hebt ingediend, gaan wij zo snel mogelijk voor je aan de slag. Je ontvangt het te ontvangen bedrag binnen 14 dagen van ons retour op het rekeningnummer waarmee je jouw betaling hebt voldaan.
Garantie
Hoeveel jaar garantie heeft mijn product?
SmileVegan biedt producten van de alle hoogste kwaliteit aan. Daardoor is de kans op een defect minimaal. Desondanks kan er altijd een incidenteel mankement ontstaan aan een product. Je hebt 2 jaar garantie op fabricage- en materiaalkwaliteit. Op deze pagina ind je alle informatie over garantiebepalingen en voorwaarden.
Hoeveel bedenktijd heb ik?
Wettelijk gezien heb je 14 dagen bedenktijd. Bij SmileVegan geven we je wat extra bedenktijd, namelijk 30 dagen.
Ik heb een kapot product ontvangen. Wat nu?
Wat vervelend dat je bestelde product kapot is geleverd.vul het formulier op deze pagina in en we lossen het zo snel mogelijk voor je op.
-
-
Bezorging met DHL en PostNL